poniedziałek, 20 czerwca 2016

KONKURS NA PLAKAT "STOP DOPALACZOM"

Zainteresowanie ogłoszonym kilka tygodni temu konkursem plastycznym dla szkół na plakat pt. „Stop dopalaczom” przeszło nasze oczekiwania. Swoje prace przesłało 3 747 uczniów z 982 szkół.
Wszystkim serdecznie dziękujemy!
Jury po zapoznaniu się ze wszystkimi pracami wybrało zwycięzców.
Uroczyste wręczenie nagród laureatom odbędzie się 21 czerwca o godz. 11 w siedzibie Głównego Inspektoratu Sanitarnego.

Informacje zaczerpnięte ze strony internetowej GIS.

Oto praca naszej uczennicy Marty Brzeskiej.

2 komentarze:

  1. To jest prawda, ze dopalacze niszczą życie i często również doprowadzają do śmierci co niestety jest rzeczą straszną. Moim zdaniem najlepszym wyjściem jest skierowanie takiej osoby na leczenie do ośrodka https://detoksfenix.pl/ i to właśnie na pewno tam będą w stanie pomóc takiej osobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako osoba cierpiąca na lęk, długo zwlekałem z podjęciem decyzji o terapii. Strona https://www.terapiapoznan.pl/ zachęciła mnie do podjęcia pierwszego kroku. Spotkanie z psychologiem zmieniło moje życie. Nauczyłem się technik radzenia sobie z lękiem, co znacząco poprawiło moją codzienność. Polecam tę stronę każdemu, kto zmaga się z podobnymi problemami.

    OdpowiedzUsuń